vineri, 20 mai 2011

Lectia de stil a Primariei

Nu de multa vreme au aparut prin oras, in mai toate locurile mai mult sau mai putin intitulate parcuri, aceste...amenajari din fier forjat deasupra bancilor. Initial am crezut ca au plantat in spatiul verde din spate ceva plante agatatoare care vor face un frumos acoperis natural ideal pentru un pic de umbra vara. Mi se parea genial si foarte ... ECO. Insa, trecand saptamanile am realizat ca nici urma de plantute agatatoare, de rochita randunicii sau de regina noptii pe aceste suporturi iar satisfactia de pana acum mi s-a transformat in consternare. La ce bun aceste...pseudo-pergole?  Deci, plante verzi pe ele nu, umbra nu, care le e rostul? Pur decorativ? Nu stiu gusturile altora dar facand referire doar la al meu, le gasesc seci si inutile acum. Asadar nu poate sa nu ma roada ciuda gandindu-ma ca a mai aparut un lucru inutil platit din bani publici, implicit ai mei. Sunt curioasa unde si-a cultivat gustul exquise primarul nostru Nichita in materie de parcuri si amenajari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu