luni, 18 iulie 2011

Tara pentru care nu sunt mandra

Lasati-ma sa urlu. FUCK THE SISTEM, tocmai mi s-a ridicat masina. Am achitat 430 ron si as dori sa stiu de banii astia care e coltul de parcare pe care am inceput sa-l platesc si pe care Stimabilul Nechita l-a realizat?( Si nu vreau sa aud comentarii de genul: S-au realizat 15 locuri langa alimentara din Dacia si alte 20 in spatele bisericii X din Pacurari). Ma duc ca tot omul sa-mi ridic pasaportul copiilor si ca in orice an, in perioada de vara e nebunie. Institutia venerabila si stimabila a eliberarilor de Pasapoarte are cca 10-15 locuri de parcare....numai bune ptr angajati. Deci...pe sistem comunist, nu ai voie sa ai masina, vii cu ea in buzunar eventual sau o parchezi.....acasa, caci pe o strada cu 3 benzi pe sens ,unde tot timpul se parcheaza la bordura de cand mama ei a facut-o, se sta la "pescuit" speculand faptul ca o sumedenie de oameni vin cu treburi la serviciul Pasapoarte si ce o mai fi acolo si ,SE STIE, nu au unde parca. Am ajuns la sediul lor o data cu masina mea care era debarcata, deci a fost chestiune de minute, asa de bine organizati sunt. Intereseaza pe cineva? Administratia poate? Cea care a avut grija sa ridice tarifele ptr ridicarile auto in ideea de a stopa INFRACTIUNEA CICA, dar care isi bate joc de noi cu o nesimtita grosolanie. Pai fa-mi nenea stimabilul domn nechita cu N mic niste posibilitati de parcare si apoi vino si amendeaza-ma ca sunt cetatean antisocial si nesimtit si mi-am lasat masina la bordura neregulamentar. Am cerut si eu sa vad fotografia masinii de la locul faptei. Cica trebuie sa fac cerere. Intreb si eu unde scrie asta ca sa-mi fie opozabil. Raspunsul...NICAIERI, doamna, asa a zis sefu' "Hotie si nesimtire. LASATI-MA SA URLU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu